logo
logo
greiner-logo eurofoam-logo

AIME SZIVACS
WEBIRODA-RAKTÁR
ÁTADÓ PONT

2040 Budaörs
Szabadság út 72.
(a főúton a Posta mellett)
Tel: 06-23-950-328
H-P: 9:00 - 15:00
budaors@aime.hu


Csomagküldő Partnerünk: dpd


» Szivacs rendelés
» Hideghab
» Memory hab
» Habszivacs bemutatása
» Érdekességek
» Vásárlói tájékoztató
» Adatvédelmi tájékoztató
» Kapcsolat/térkép

Vásárlói tájékoztató

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve is. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: AIME Egészségpénztári Matrac Szolgáltató Kft.
Székhely: 2040 Budaörs, Szabadság út 13.
Postacím: 2040 Budaörs, Szabadság út 72.
Adószám: 14269062-2-13
Cégjegyzék szám: 01-09-896382
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Kapcsolat, elektronikus elérhetőség: aime@aime.hu
Tel.: 06-23/950-328
Elektronikus Ügyfélszolgálat: aime@aime.hu
Ügyfélszolgálat helye: 2040 Budaörs, Szabadság út 72. (a főúton a Posta mellett)
Telefonos Ügyfélszolgálat: 06-23/950-328

Szerződés nyelve: Magyar
A szerződés írásban kötöttnek minősül, elektronikusan eltárolt és a későbbiekben visszakereshető.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megrendelhetők: on-line házhoz szállítással vagy személyes átvétellel is. (2040 Budaörs, Szabadság út 72.)

A kínált termékek:

Az Eurofoam Hungary Kft által gyártott polyurethan szivacsok, hideghab szivacsok és viszkoellasztikus lapok is igény szerint huzattal ellátva. A termékeket az Eurofoam Kft. minőségi bizonyítvánnyal hozza forgalomba, gyártási fejlettsége egyedülállóan magas, az anyagok minősége kiváló.

 

A termékekre vonatkozóan a megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A fizetendő végösszeg - a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján - minden költséget tartalmaz. A számla levelet (szükség esetén az Egészségpénztári Számlát) a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán ill. a terméken sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Az antibacteriális alapanyagból megrendelt termékek (matracok, ülőpárnák, ill. egyéb támasztó és betegsegítő eszközök 100%-ban elszámolhatóak az Önkéntes Egészségpénztáraknál. Az ehhez szükséges EP számla kiállításához minden joggal és engedéllyel rendelkezünk, az Egészségpénztárakkal szerződésben állunk.

Rendelési információk

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-15 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, akkor az a következő napon kerül feldolgozásra. A főoldalon is és a rendelést követő visszaigazoló e-mailben is rögzített a megrendelt termékek boltba érkezésének időpontja. (Tekintettel arra, hogy sok esetben egyedi méretek kerülnek megrendelésre, ezeket csak előutalás után adhatjuk ki gyártásra.)

Rendelés menete:

  1. Kérjük, olvassa el a Használati útmutatót!

  2. Ezután lehet megadni a Matrac adatokat cm-ben.

  3. Következik a Huzat választás – ha szükséges.

  4. Ezután az Egyéb mezőben lehet megadni további információkat a megrendeléssel kapcsolatban, ha ez szükséges.

  5. Átvétel ill. DPD házhozszállítás lehetőségének kiválasztása.

  6. Számlázási Adatok

  7. Kapcsolattartási adatok

  8. Szállítási adatok

  9. Az adatok megadását követően a "Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés elküldése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban.

  10. A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást kap.
    *Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

A megrendelt termék és házhoz szállítási díj kifizetésének módja:

Személyes átvételnél üzletünkben vagy kiszállítás futárral. (Előre utalás is lehetséges vagy fizetés a futárnál utánvéttel, ha nem egyedi méret.)
A fizetendő végösszeg - a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján - minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Házhoz szállítás díjszabása:

A házhoz szállítás díja sávosan emelkedik.

  • 360,000 cm3-ig 3.330,- Ft (az ár tartalmazza az ÁFÁ-t)

  • 720,000 cm3-ig 6.660,- Ft (az ár tartalmazza az ÁFÁ-t)

  • 1,080,000 cm3-ig 9.990,- Ft (az ár tartalmazza az ÁFÁ-t)

  • E felett egyedi ár (a térfogatra vonatkozó) kalkuláció alapján.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az egyedi méretű termékeket csak előfizetés után tudjuk kiszállítani.

Fizetési lehetőségek

  • személyes átvétel a 2040 Budaörs, Szabadság út 72. alatti matracboltban (Fizetési lehetőség: készpénz)

  • készpénzben utánvéttel a kiszállításkor (ha nem egyedi méret)

  • átutalással (előre utalással, ha egyedi méret) - Ebben az esetben a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét: AIME Kft. UniCredit Bank 10918001-00000097-09430008 A közleménybe kérjük beírni a méretet!

Garancia

A termékekre 12 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodás esetén a webáruház üzemeltető címén, e-mail címén és telefonszámán kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális cseréjének vagy javításának helyszínére (Üzemeltető címe) történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
Ide vonatkozó jogszabály: 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.

Elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből: „A Vásárló a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.”

A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:

  • A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.

  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig

  • Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

  • Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

  • Az AIME Egészségpénztári Matrac Szolgáltató Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő nyolc napon belül visszatéríti.

  • A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

  • A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:

  • Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.

  • Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.

  • Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. (pl.: egyedi méretű)

  • Tisztelt Vásárlók! Termékeink egy része (egészségügyi szivacs) Gyógyászati Segédeszköz ill. Orvostechnikai Eszköz.. Természetüknél fogva rendeltetésük szerint beteggel való érintkezésre szolgálnak, emiatt ezeket nem lehet visszavenni abban az esetben, ha a csomagolásuk nem bontatlan. Kérem, legyenek szívesek ezt figyelembe venni, mert Betegtől visszaérkezett bontott ill. már kinyitott csomagokat nem vehetünk vissza. Az elállás joga nem feltétel nélkül automatikusan megengedett minden termékre a higiénés szigorítások miatt.

A törvény további részletei megtekintése itt. (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére) http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Adatkezelés

A webáruház használata során az Aime Egészségpénztári Matrac Szolgáltató Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az AIME Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Aime Ktf. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Aime Kft. mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az aime@aime.hu címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Aime Egészségpénztári Matrac Szolgáltató Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.